Sunday, July 17, 2011

Kem EA

Assalamualaikum and night :)

Lokasi : Savannah Hill , Ulu Tiram 
Masa : 15-16 Julai 2011
Penginapan : Dorm 4
Peserta : Pelajar elit Ekonomi Asas seluruh daerah Pasir Gudang 

Kem Ekonomi Asas nie tak banyak bezanya dengan Kem Penggawa Gemilang dulu cuma penyertaannya adalah pelajar seluruh parlimen Pasir Gudang :) Saya jumpa banyak orang , kawan baru dan kawan lama seperti Farhan and Firdaus (pembuli masa sekolah rendah) tapi bila terserempak saya buat-buat tak kenal . Hahaha lupa kawan !

Saya tak bawak camera :/ Handphone pown jadilah kan ? Tapi rasanya macam saya nie bukan lagi si gila lensa macam dulu kala . Perkembangan yang baik untuk seorang pelajar SPM kan :) haa amik nie gambar yang ada , sorry kalau blur malas nak edit . 

Fake lens ;)

Beg baju oren saya (Y)

Superb-classmates ILY


Front view of Savannah Hill 


Bored time 





p/s : Can't wait for the next camp ! :D

2 comments:

Secreto Awesomeraa said...

nyce there !

Adrina Razali said...

yeah ! superb awesome , tp lg best kalau you ade .
nie tak cukop kuota tahu tak ? :'(