Wednesday, November 2, 2011

Assalamualaikum :)

Selamat malam burung hantu . Hari ini saya agak happy kott ;) takde stress langsung ! Hahaha nak tahu sebab apa ? Okay , teruskan membaca ... 

Tapi sebelum tu saya nak cerita pasal kemalangan atau nama omputih dia accident . Baru 10 minit tadi ada accident dekat simpang 4 berhampiran rumah saya . Lepas parking kereta tadi tiba-tiba dengar bunyi prettttt grenggrenggreng bushhhhh ! (bunyi enjin moto berlanggar dengan lori) . Bunyi dia tak boleh blah betul --' Actually bunyi dia lain , tak reti den nak translate ke typing language :P 

Rasanya dalam masa sebulan nie dah banyak sangat accident kat simpang 4 tu . Yang pasti lebih 5 (!) Ada motor kena langgar lari dengan teksi , kereta dengan kereta , Myvi dengan Pajero dan banyak lagi . Paling teruk orang yang naik motorlah , rasanya pinggang dia cedera sebab tak boleh bangun dah kena tunggu ambulans datang . Satu lagi kereta Myvi , bumper depan dia remuk beb ! Terbaik ah baru langgar belakang Pajero kott -,- Ishishish nasib baik orangnya tak de pape sangat . Cuma anak aunty tu menjerit-jerit , meraung-raung tengok Mummy dia (maybe Mummy dia cedera sikit) . Saya tengok dari jauh jep , huhu tak kuat semangat weyhhh ~

Sekarang nak bagitahu kenapa saya happy harini :) 
Saya happy sebab tadi lepas balik sekolah kitorang pergi McD ! Yeah tak plan pun , just kacau daun Farhan dengan Sofea hihik Actually dorang nak study Math so saya & Jami join sekali laa sampai pukul 4 . Lagipun dah lama tak makan kat dalam McD . Balik-balik Drive-Thru , sampai abang Drive-Thru tu pun dah bosan tengok muka budak comel nie . Hahaha perasan kejap .

Okay enough for tonight , belum solat Isyak lagi wooo ~ Tata , salam selamat hari Khamis dari saya ;)





P/s : Jangan lupa dengar Misteri Jam 12 !

No comments: