Tuesday, April 17, 2012

The Sweetest 18

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, sempat jugak saya merasai nikmat 18 tahun hidup di dunia nie. Makin tua, makin berkurang umur, hope makin bertambah jugaklah amal ibadah :')

Entah kenapa, beberapa tahun nie asyik kena sambut birthday kat tempat orang je. Last year dekat kem Savannah Hill. Tahun nie dekat hostel... Haihhh =_=" 

 Section 4 

Kawan-kawan Section 4, thanks for everything :')
Wishes, birthday party, birthday prank, cake, video, presents and everything you spent for my birthday.
Korang bagi aku tepung, air bercampur-baur and telur! Memang mandi aku malam tu. Haha






Special thanks to Triple A :') 
Girls, you're rock! Korang berjaya buat aku terharu and terkesan dengan birthday celebration tahun nie. Aku hargainya sangat-sangat.


 Emak, Dida, Qila, Lia & Chickin 

Mak, terima kasih datang jauh-jauh dari JB bawak kek, Domino's Pizza, hadiah untuk sambut birthday Iin :')
 Maybe I should spend more time with you all. I just don't know how to handle my sadness when you're in front of me. Actually, I want to cry happily when I saw you came to KKTM just to celebrate my birthday :'D But I didn't cry cause I don't want you to see me crying. I'm happy be with you. I love you :*
Thanks for the cake, pizza, hangout, bag, Corby II and your present :)






♥ E313 

Iqa, Wani & Dila, thanks sebab korang berjaya tipu aku! Iqa, kau memang drama queen. Wani, kau dua kali join mandikan aku dengan tepung! Dila, kau bersekongkol walaupun kau tak tak sampai hati mandikan aku dengan tepung buat kali kedua :)
Korang roommate paling suka tengok aku mandi berkali-kali. Muahhhh sikit utk korang :*

Kawan-kawan lain, terima kasih sudi wish saya sampai tak menang tangan nak bukak text :D 
FB, thanks for the notified them "Today is Nurul Adrina birthday. Send her a wish." Maaf tak dapat reply wall post kat FB, kite tak online laa :( 
Awak yang gedik + degil, you're first walaupun main tipu. Ingat lagi awak pada saya... Thanks wish again and again :) 

Semoga saya mendapat keberkatan pada tahun ini. Saya nak jadi budak 18 tahun yang berjaya dan sentiasa ceria :D





P/s: Saya kekurangan satu hadiah daripada sesorang bernama 'special bf', 
sebab saya single :)

2 comments:

adila^^ said...

wqh wah wah,,bngga n terharu aq ble trnampak nme aq di mention kan dlm blog ini,,hehehe..:-D

Adrina Razali said...

Hehehe untunglah :p