Saturday, May 12, 2012

The Day We Spent Together ♥

Assalamualaikum :)

Syukur alhamdulillah, dapat jugak jumpa kawan-kawan tersayang selepas sekian lama tak bertemu & berbual mesra :')
Tapikan, tak semua ada. Tara tak dapat datang sebab uruskan hal dia nak sambung belajar *kot.
Mizah tak dapat datang sebab tak dapat cuti.
Ain tak dapat datang sebab dia baru lepas hangout sehari sebelumnya :/

Seperti yang dirancang, Rabu lepas kami pergi Jusco Tebrau City ;)
The five of us, Adrina, Mya, Zalina, Sofea and her boyfriend, Zaime.
Kami tengok movie, lunch & window shopping!
Kami lunch dekat Pizza Hut. Rasanya kitorang selalu sangat pergi Pizza Hut bila hangout. Hahaha. Tempat lepak kitorang mungkin?
Masa makan nie saya banyak berbual dengan Zaime pasal TiJB. Dia juga macam saya, dapat sekolah tu tapi dia tak cabut macam saya. Hee. Macam-macam cerita kitorang bualkan sampai satu part yang membuatkan saya terkejut! :o
Ada sikit pasal ex-bf saya :/ Ini cerita senior junior di asrama gitulah...



Okay, then gerak tengok movie ;) Hee. Kitorang tengon The Avengers!
Nie kali kedua saya tengok cerita nie, yang pertama dekat BP Mall.
Sebenarnya, kawan-kawan saya belum tengok cerita nie. So, takkan nak tengok movie lain sorang-sorang kan? Haha. Cerita nie okay ape...
Overall saya suka tengok cerita nie! Tapi saya lagi suka tengok Captain America ♥

Saya & Mya pelik dengan Zaime. Bhahaha
Kitorang nampak dia tertidur, tapi bila part kelakar dialah ketawa paling kuat! Oh man, kau tidur ke tak sebenarnya? =.=

Lastly, lepas habis movie kitorang window shopping.
Kitorang masuk Toy 'r' Us & Harris je kot? Itu pown sebab Mya nak beli cubic and Zalina nak beli majalah.
Saya? Nak beli hadiah hari ibu tapi mana sempat nak cari sebab dah petang :'(
Dalam Harris tu saya nampak satu benda.
Saya bagi nama dia Putera Katak! Hahaha. Comel gilaaa okay ;)
Saya puteri, so buat apa nak beli putera kan? :p

Dalam pukul 4 lebih kitorang balik rumah~ Hmm
Sedih :'( Tak tahulah bila boleh hang macam nie lagi...

Kawan-kawan, saya sayang kamu selamanya. Jangan lupa saya!
 ♥ ♥ ♥





P/s: Tara, sorry tak dapat jumpa before you pergi KL :'(

No comments: